В това видео представям една малко по-нестандартна техника за изграждане на мейл листа.

При нея нямаме форма за въвеждане на имейл и име, а директен линк за сваляне на продукта (книга, репорт, видео), който предлагаме.
Вече в самия продукт предоставяме връзка към страница на която има форма за включване в мейл листа.

Предимствата на тази техника са, че набрания мейл лист е много по-качествен (включващ силно таргетирани потенциални клиенти) и опциите за разпространяване на продукта са много повече.
Няма да се опитваме да докараме трафик до наша скуийз страница, а ще разпространим нашия продукт на множество (социални) сайтове и по този начин той ще достигне до много по-голям брой хора.
Задължително условие при този вариант е продукта да е наистина много полезен и в него да сме включили нашия “call to action”, т.е. да кажем на хората какво трябва да направят, за да получат достъп до още полезна и качествена информация.

Добре е и в първоначалния продукт да сме предизвикали любопитство и да посочим какво още можем да дадем на тези, които се включат в мейл листа ни.
Например, ако продукта ни е книжка със заглавие “5 техники, които топ коафьорите използват”, то в книжката можем да представим само 2 от техниките, а следващите 3 да ги получат след влизането в мейл листа.
Или другия вариант е да споменете и 5-те техники в  книжката, а след влизането в мейл листа да предложите пълно ръководство как се използват техниките или например видео уроци.

Препоръчвам гледане на видеото на цял екран (бутончето долу вдясно на плейъра).

 

 

Трета част: коментирайте по-долу и ще получите 3-тата част по имейл.