Важно е не кого познавате вие, а кого познават вашите клиенти.
При маркетинга на взаимоотношенията се залага на принципа, че най-важно е доброто отношение към клиента и изграждането на директна връзка, и след това на второ място идват качеството и цената на продуктите и услугите, които предлагате.
Създайте задоволени и щастливи лоялни клиенти и те ще ви препоръчат на приятел и познати, които имат нужда от вашият продукт или услуга.
Един подарък, един жест на внимание към клиента е много малка инвестиция, която може да има много по-голям ефект и много по-голяма възвращаемост сравнено с разходите, които влагате в конвенционална реклама (PPC, банери, списания и т.н.).
В това видео представям идеята за маркетинг на взаимоотношенията и разказвам за някой от инструментите, които се използват. Давам и примери за компании, които ползват тези инструменти.
Полезно видео както винаги. Не съм се и съмнявал, че ще получа многостранна и полезна информация. Имам леки забележки относно структурирането на темата и поясняването на термините които се използват, но все пак аз съм академично обременен, така, че е възможно и да са неоснователни. Очаквам с нетърпение и следващите видеа. Сърдечни поздрави.
Благодаря Александър! Приемам забележката!
Знам, че не си структурирам добре нещата и се опитвам да подобря видеата. Проблема е, че времето ми е ограничено и в повечето случаи сядам пред камерата и измислям какво ще говоря в движение. Не разполагам с време да подготвя по-добре темите… не си правя дори стори-борд на видеото. И въпреки това реших, че е по-добре да споделя каквото знам, отколкото нищо да не споделям. Като се надявам да се разбере основната идея зад всяко видео, въпреки не толкова качественото и нахвърляно поднасяне на информацията.